پانزده نکته برای فوتبالیستها از زبان کریستیانو رونالدو ,

جستجو
۱۳۹۶/۷/۲۹ شنبه
(0)
(0)
پانزده نکته برای فوتبالیستها از زبان کریستیانو رونالدو
پانزده نکته برای فوتبالیستها از زبان کریستیانو رونالدو
بعضی موضوعات هستند که ساعتها میتوان راجع به آنها مطلب نوشت و همچنین بعضی از افراد . یکی از این افراد کریستیانو رونالدو فوتبالیست فوق ستاره پرتغالی و حال حاضر رئال مادرید است . من راجع به کریستیانو رونالدو فقط به این جمله اکتفا می کنم که در عصری که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی و مادرزاد فوتبال وجود دارد کریستیانو رونالدو در آستانه رسیدن به پنجمین توپ طلای بهترین بازیکن فوتبال جهان است تا با او در تصاحب این عنوان برابر باشد . شما را دعوت به پانزده توصیه او می کنم :
یک : روی ذهنتان کار کنید
یاد بگیرید که به اندازه تمرینات جسمی روی ذهنتان نیز تمرین کنید . قدرت ذهنی دقیقا به اندازه قدرت فیزیکی (جسمی) مهم است و به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک زیادی خواهد کرد . 
دو : مقاوم باشید
منضبط باشید . حفظ برانگیختگی و اصرار و پایبند بودن روی برنامه خودتان یکی از کلیدهای موفقیت شماست . برای من راهی برای فرار وجود ندارد ؛ بنابراین من مجبورم مقاومت کنم و مقاوم باشم .
سه : اهدافتان را تعیین کنید
اهدافتان را تنظیم کنید ( یادداشت کنید ) . این کار به شما کمک می کند که متمرکز باشید و به سوی چیزی یا هدفی در حرکت باشید.
چهار : یک یار تمرینی خوب داشته باشید
کار کردن با یک یار تمرینی راه حل خوبی برای افزایش رقابت پذیری و ایجاد فشار در تمرینات می باشد . اگر شما با فردی تمرین می کنید که همسطح یا بالاتر از خودتان می باشد در اینصورت شما سطح بازی خودتان را بالا خواهید برد .
پنج : خواب کافی داشته باشید
برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از تمرین ، خواب مناسب و کافی بسیار اهمیت دارد . من زود می خوابم و زود بیدار می شوم . بویژه روز قبل از مسابقه .  خواب کمک می کند عضلات ریکاوری شوند و ریکاوری بسیار مهم است .
شش : گرم کردن مناسب
گرم کردن مناسب از مصدومیت پیشگیری می کند . برنامه گرم کردن شامل دویدن دور زمین ، حرکات کششی و تمرینات گرم کردن بصورت تمرینات کاردیو می باشد . مطمئن باشید که برنامه گرم کردنتان در راستا و مشابه برنامه آن جلسه تمرینی تان باشد؛ حتی اگر برنامه گرم کردنتان یک دوی نرم در یک محوطه کوچک باشد یا گرم کردن با تردمیل یا دوچرخه .
هفت : برنامه تمرین ترکیبی را افزایش دهید
من یک ترکیبی از تمرینات کاردیو ( دویدن و پارو زدن ) و تمرینات با وزنه را توصیه می کنم ؛ به این دلیل که مطمئن شوید روی همه قسمت های بدن خود و همچنین افزایش همزمان قدرت و استقامت کار می کنید . ترکیب تمرینات همچنین باعث سرگرم کننده بودن آن می شود .
هشت : تمرین با شدت بالا
بهترین راه حل برای پمپاژ بیشتر خون خود و افزایش استقامت تمرین با شدت بالا می باشد . ما فعالیت های شدید زیادی را در تمرینات انجام می دهیم . چه در سالن و چه در هوای آزاد آنها می توانند در تمرینات شما نقش داشته باشند . تلاش کنید و اضافه کنید آن را به هر فعالیتی که انجام می دهید .
نه : کاردیو بیشتر 
تمرینات کاردیو نیز کلیدی برای افزایش توان و استقامت و حفظ آمادگی است . از دوره های پانزده دقیقه ای شروع و با دوره های سی دقیقه ای ادامه دهید و تعداد جلسات را تا وقتی که قویتر شوید افزایش دهید .
ده : مداومت در برنامه روزانه
هر جا که می توانید ورزش کنید ( با ورزش عجین شوید ) شما می توانید یک تمرین abs را صبح در اتاق خوابتان  -زمانی که از خواب بیدار می شوید-  و یا شب  -قبل از رفتن به رختخواب-  انجام دهید . مطمئن باشید در صورت تداوم در برنامه روزانه به هدفتان می رسید .
یازده : برنامه غذایی خوبی داشته باشید
یک تمرین خوب باید با یک برنامه غذایی خوب همراه باشد . من از غذای با پروتئین و کربوهیدرات بالا و همچنین میوه و سبزیجات استفاده می کنم و از غذاهای شیرین اجتناب می کنم . من عاشق ماهی بویژه غذای پرتغالی و برزیلی ماهی روغن هستم . در رستوران ها من یک سالاد و استیک سفارش می دهم .
دوازده : از نوشیدن الکل بپرهیزید
مطمئن شوید که بدنتان به اندازه کافی آب دریافت می کند . نوشیدن آب بسیار مهم است . من همچنین از نوشیدن مشروب پرهیز می کنم .
سیزده : وعده های غذایی کوچک داشته باشید
برنامه غذایی داشته باشید؛ یعنی منظم غذا بخورید . اگر به طور منظم تمرین می کنید، بنابراین مهم است که انرژی خود را در سطح بالا حفظ کنید تا بدنتان از آن برای عملکرد بهتر استفاده کند . من گاهی اوقات بیش از شش وعده غذایی کوچک در طول روز می خورم تا مطمئن باشم که انرژی زیادی برای انجام هر جلسه تمرین در یک سطح بالا را دارم .
چهارده : اهمیت گوش دادن به آهنگ
همیشه مطمئن می شوم که آهنگ خوبی برای گوش کردن دارم . موسیقی به شما برای تمرکز کردن ، کسب انگیزه و عملکرد بهتر کمک می کند . من دوست دارم که به hiphop و reggaeton گوش کنم .
پانزده : سبک زندگی آرامی داشته باشید
ریلکس باشید . با اهمیت ترین مورد تمرین کردن و جلسات تمرینی  هستند ؛ اما یک سبک زندگی همراه با آرامش به شما کمک می کند که بهتر از آنچه که می توانید یاشید؛هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی . من اوقات فراغتم را با خانواده و دوستانی که به من آرامش می دهند سپری می کنم که اینکار به من آرامش و یک طرز فکر مثبت می دهد .
telegram
شاید شما نظری داشته باشید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
طراحی سایتطراحی سایتسایت سازسایت سازفروشگاه سازفروشگاه ساز