بهترین ورزش های چربی سوز ,

جستجو
۱۳۹۶/۳/۱۸ پنج شنبه
(0)
(0)
بهترین ورزش های چربی سوز
بهترین ورزش های چربی سوز

تمرینات فعال
تمرینات فعال چه روی دوچرخه انجام شوند چه روی تردمیل و یا در حال پیاده روی در هر صورت یکی از بهترین تمرینات چربی سوز هستند. وقتی که شما یکی از تمرینات فعال را انجام می دهید هم هورمون رشد و هم آدرنالین ترشح می شوند .این هورمون ها به سوختن چربی کمک می کنند و البته اشتهای شما را کم می کنند که اگر شماقصد کاهش وزن را دارید این خبر خوبی است. 

شنا سوئدی
حرکت شنا علاوه بر اینکه بدن شما را خوش فرم می کند چون انرژی می سوزاند به شما کمک می کند وزن کمکنید. برای اینکه این تمرین سخت تر شود بدنتان را بالا ببرید و سعی کنید وزنتان را با یک دست کنترل کنید. سپس دست دیگر را بیاورید و وزن را روی هر دو دست بیندازید. قبل از اینکه این حرکت را تکرار کید به حالت اولیه شنا برگردید.
وزنه
حرکت وزنه در حدود صد سال انجام شده و دلیل آن واضح است. این حرکت نه تنها به سفت شدن نواحی شل و ول کمک می کند بلکه ذات هوازی تمرین به سوزاندن چربی هم کمک می کند چون این تمرین ضربان قلب را بالا میبرد. علاوه بر این تمرین وزنه چون ماهیچه می سازد به شخص کمک می کند میزان بیشتری انرژی بسوزاند.
دویدن آستانه ترشح لاکتیت را پایین می آورد
 شخصی که از ابتدا فقط می دود ( و ورزش دیگری انجام نمی دهد ) نسبت به یک ورزشکار متناسب آستانه لاکتت پایین تری دارد و به طور نامتناسبی چربی می سوزاند. برای اینکه آستانه ترشح لاکتت را پایین بیاورید ابتدا بدن را گرم کنید و سپس ورزش را شروع کنید. سرعت فعالیت را هر دو دقیقهافزایش دهید تا جایی که نفس کشیدن برای شما دشوار شود و ماهیچه ها شروع به سوختن کنند. وقتی احساسکردید که به آستانه ترشح لاکتت رسیده اید دویدن را آهسته کنید و سرعت را به مرور کم کنید تا میزان چربی که دریک دوره دویدن می سوزانید بیشتر شود.
تمرینات استقامتی متابولیک
تمرینات استقامتی متابولیک روشی است که در صورتی که افراد تمایل داشته باشند انرژی که می سوزانند را بالاببرند و میزان متابولیک را افزایش بدهند باید تمریناتی انجام دهند که تمام بدن را درگیر می کند.( یا تا جایی کهامکان دارد قسمت های زیادی از بدن) و البته باید این تمرینات را پشت سر هم و با شدت زیاد انجام دهند.دو درجااین حرکت چربی سوز در حالیکه بسیار ساده است بسیار هم موثر است. زمانی که درجا می زنید پشت خود راصاف نگه دارید و زانوها را تا جایی که می توانید بالا بیاورید. برای حفظ تعادل دست ها را حرکت دهید. بعد از ١۵یا ٣٠ ثانیه قلب شروع به تپیدن می کند و این ضربان قلب را بالا می برد. که در صورتی که شما می خواهید بدنتانرا به کم کردن وزن ترغیب کنید ضرورری است.
وزنه برداری
بلند کردن وزنه های سنگین در خلال یک دوره تمرینی می تواند برای سوزاندن چربی بسیار موثر باشد. وزنهبرداری چه به حالت تک ضرب و چه به حالت دو ضرب به سوزاندن چربی ها بسیار کمک می کند. هم چنین بلندکردن وزنه های سنگین به شما کمک می کند که بعد از تمرین انرژی بیشتری بسوزانید چون بافت چربی ماهیچه هارا بالا می برد و این بافت هم به نوبه خودش متابولیسم بدن را بالا می برد.هرگز بیشتر از حد اعتدال وزنه نزنید چون وزنه بیش از حد سنگین به این معنی است که فشار بیش از حدی به بدنمی آورید که باعث بد فرمی می شود و این یکی از منع های بزرگ ورزش است.
سوپر ست
انجام دو تمرین پشت سر هم که قسمت های مختلفی از بدن را به کار می گیرد راه ایده آلی برای سوزاندن چربیاست چون ضربان قلب در خلال تمرین بالا می ماند .علاوه بر این، بنابر نظر دانشگاه کولورادا بعد از اینکه شماتمرین سوپر ست را تمام می کنید بدن تا ١۶ ساعت بعد به سوزاندن چربی ادامه می دهد!مطمئن شوید که هر تمرین را بدون وقفه انجام می دهید. برای مثال ازتمرینات ماهیچه های دو سر مستقیم به تمرینات ماهیچه های سه سر بروید.
طناب زدن
طناب زدن یکی از تمرینات سنگین و هوازی است که می تواند به شما کمک کند وزن کم کنید چون متابولیسم بدنرا حتی زمانی که تمرین تمام شده است بالا می برد .این مهم است چون می تواند به این معنی باشد که در یک دورهتمرینی انرژی بیشتری را می سوزاند و بنابراین در کل نسبت به دیگر تمرینات هوازی سنگین تر نیست.
پیاده روی
اگرچه تمرینات هوازی سنگین برای بالا بردن متابولیسم بدن بسیار خوب هستند اما تمرینات هوازی سبک مثل پیادهروی هم می توانند در پایین آوردن وزن موثر باشند. این مساله به این خاطر است که تمرینات هوازی سبک درصدزیاد تری چربی می سوزانند و آن را به عنوان سوخت صرف تمرن بدنی می کنند. بنابراین اگر شما می خواهیدچربی بسوزانید و عادت به انجام تمرینات سنگین ندارید می توانید به یک پیاده روی طولانی بروید و یا یک ورزشسبک انجام دهید که به شما کمک کند به فرم بدنی که می خواهید برسید.

telegram
شاید شما نظری داشته باشید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
طراحی سایتطراحی سایتسایت سازسایت سازفروشگاه سازفروشگاه ساز